Authentic Jeans Forums banner

Help bij het controleren van deze Dsquared2 hoodie

6.8K views 5 replies 4 participants last post by  SquatDemon  
#1 ·
Image
Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

#2 · (Edited)
Het ziet er behoorlijk legitiem uit, maar het feit dat het in China wordt geproduceerd, is een van de redenen waarom ik geen dure en high-end kledingmerken koop. Ik koop meer betaalbare stukken met een betere kwaliteit dan alleen te betalen voor de naam. Ik ben bijvoorbeeld verliefd op dit platform: https://matohash.com/collections/fu...tshirts-design-your-own-hoodie-your-logo-here-sweatshirt?variant=36512065781924. Ik heb vier hoodies van hen en ik ben er zeker van dat ik hier niet zal stoppen. Ze zijn meer dan 2-3 jaar oud, maar ze zien er geweldig uit, als nieuw.

#5 · (Edited)
Ik denk dat deze hoodie legitiem is, maar je moet een website vinden om de barcode op je capuchon te controleren. Als hij legitiem is, dan is je hoodie in orde. De belangrijkste factor bij het bepalen of deze hoodie legitiem is, is waar je hem hebt gekocht en de prijs ervan, hoe duurder hij is, hoe beter. Ik koop geen gewone hoodies. Ik koop meestal op maat gemaakte kid cudi merchandise, omdat ik me graag kleed in iets dat mensen zelden dragen. Ik ben vooral dol op kleding op maat, omdat het zo cool is dat niemand kleding zoals die van jou heeft.